§ 1. Ogólne
Niniejszy dokument, zwany dalej Regulaminem określa zasady zawierania umów i świadczenia usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
§ 2. Definicje
- ADM-media s.c. lub Usługodawca - ADM-MEDIA S.C. ADAM STANISŁAW KOLIBSKI, DARIUSZ PAWUSIAK z siedzibą w Lublinie przy ul. Długiej 5, pok. 58 (20-346 Lublin), NIP 712-281-51-03, REGON 432670460 reprezentowaną przez wspólników: Adama Kolibskiego oraz Dariusza Pawusiaka.
- Abonent lub Usługobiorca - podmiot, który zarejestrował konto na stronie WWW Usługodawcy.
- Konsument – osoba fizyczna, będąca Abonentem, która zawarła umowę z Usługodawcą w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą.
- Administrator – Usługodawca lub pracownik Usługodawcy wyznaczony do zarządzania systemami, sieciami, serwerami lub usługami świadczonymi przez Usługodawcę.
- Usługa – wybrana oferta lub produkt świadczony przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy o określonych cenach i parametrach.
- Panel Klienta – system udostępniany przez ADM-media s.c. na stronie https://adm-media.pl/, w którym Abonent rejestruje swoje indywidualne konta i posiada dostęp do wszystkich funkcji związanych z jego zarządzaniem, w tym z zarządzaniem zamówionymi Usługami.
- Sieć – wszystkie urządzenia połączone i komunikujące się ze sobą, związane ze świadczeniem usług.
- Łącze internetowe – łącze, za pomocą którego sieć Usługodawcy komunikuje się z urządzeniami innych operatorów oraz w innych lokalizacjach.
- Serwer – rodzaj urządzenia komputerowego, w ramach którego udostępniane są Usługi.
- System operacyjny – oprogramowanie obsługujące Serwer i umożliwiające udostępnianie Usług.
- Oferta – opis Usług, parametrów, cen i innych istotnych informacji dotyczących Usług świadczonych przez Usługodawcę, udostępniony na stronie https://adm-media.pl lub w ofertach przesłanych na życzenie na adres E-Mail Usługobiorcy.
- Zgłoszenie – wiadomość, operacja, czynność, którą Usługobiorca zleca Usługodawcy i związaną z Usługą świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
§ 3. Zawieranie i obowiązywanie umów
- Umowa pomiędzy ADM-media s.c. i Abonentem zawierana jest drogą elektroniczną (E-mail) lub tradycyjną na adres siedziby ADM-media s.c. oraz przez akceptację niniejszego Regulaminu.
- Przedmiotem umowy jest świadczenie przez ADM-media s.c. na rzecz Abonenta Usług, zgodnie z Ofertą ADM-media s.c. i na warunkach zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Usługa może być zamówiona przez Abonenta za pośrednictwem strony ADM-media s.c., Panelu Klienta lub za pośrednictwem adresu E-Mail.
- Usługa zostaje uruchomiona przez ADM-media s.c. zgodnie z § 4, na czas wskazany przez Abonenta w formularzu zamówienia lub zamówienia e-emailowego.
- Umowa o świadczenie Usługi wygasa z chwilą upływu daty ważności Usługi.
- Umowa może być rozwiązana przez Abonenta przed datą ważności Usługi w przypadku:
- niewywiązywania się przez ADM-media s.c. z Umowy, w szczególności poprzez świadczenie Usługi niezgodnie z Ofertą bądź niniejszym Regulaminem,
- niedotrzymanie przez ADM-media s.c. gwarancji dostępności usług, zgodnie z § 11 Regulaminu,
- W przypadku rozwiązania Umowy z winy ADM-media s.c., Abonentowi przysługuje zwrot wpłaty dokonanej za dane zamówienie lub okres rozliczeniowy, w którym powstała przyczyna uprawniająca do takiego rozwiązania.
- Abonent zobowiązany jest do przesłania wypowiedzenia Umowy wraz ze wskazaniem przyczyny w terminie do 14 dni od dnia jej wystąpienia, na adres siedziby ADM-media s.c. lub drogą elektroniczną – przez na adres E-Mail ADM-media s.c.: biuro@adm-media.pl.
- Umowa może być rozwiązana przez ADM-media s.c. przed datą ważności Usługi w przypadku:
- niewywiązywania się z Umowy przez Abonenta lub naruszenia przez niego Regulaminu,
- wykorzystywania usługi w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem,
- wykorzystywania usługi w sposób, który działa na szkodę ADM-media s.c. lub innych jego Abonentów.
- podania nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych Abonenta,
- W przypadku rozwiązania Umowy z winy Abonenta, Abonentowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty za dane zamówienie bądź Usługę.
- O przyczynie rozwiązania Umowy ADM-media s.c. informuje Abonenta niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu jej powstania. Informacja o rozwiązaniu Umowy przesyłana jest do Abonenta drogą elektroniczną, na adres E-Mail podany w Panelu Klienta (usług hostingowych, obslugi domen), chyba że inna forma została uzgodniona na podstawie odrębnej umowy.
§ 4. Realizacja zamówień
- Abonent składa zamówienie na wybraną Usługę poprzez wysłanie akceptacji oferty, która została mu wcześniej przedstawiona, na adres E-Mail.
- Zamówienie może zostać złożone przez Abonenta inną metodą wyłącznie na podstawie indywidualnych ustaleń pomiędzy Abonentem i ADM-media s.c. oraz za zgodą ADM-media s.c..
- Zamówienia, w tym przedłużenia istniejących Usług realizowane są przez ADM-media s.c. niezwłocznie i zgodnie z Ofertą, jednak nie później niż do 5 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty za dane zamówienie na rachunku bankowym ADM-media s.c. lub za pośrednictwem systemu płatności, chyba że inny termin został wskazany w Ofercie.
- W przypadku, kiedy realizacja danego zamówienia w wyznaczonym terminie nie jest możliwa – ADM-media s.c. informuje Abonenta o możliwym czasie realizacji. Abonent ma prawo w takiej sytuacji do rezygnacji ze złożonego zamówienia i zwrotu całości wpłaconej kwoty. Akceptacja przez Abonenta nowego czasu realizacji równoznaczna jest z odstąpieniem od prawa do rezygnacji ze złożonego zamówienia, o ile zamówienie zostanie zrealizowane w wyznaczonym i zaakceptowanym przez Abonenta terminie.
- ADM-media s.c. informuje o realizacji zamówienia drogą elektroniczną, poprzez wysłanie informacji na adres E-Mail Abonenta.
§ 5. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje przesyłane są do ADM-media s.c. za pomocą poczty elektronicznej na adres E-Mail biuro@adm-media.pl, przez Panel Klienta lub pocztą na aktualny adres siedziby ADM-media s.c..
- Abonent zobowiązuje się do przesyłania reklamacji dotyczących świadczonych Usług w terminie do 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności będącej podstawą reklamacji.
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie – reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Abonenta.
- W przypadku żądania zwrotu wpłaconych przez Abonenta środków, ADM-media s.c. dokona zwrotu metodą, która została wybrana przez Abonenta do realizacji płatności. Jeśli zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy – ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do wykonania zwrotu wyłącznie na numer rachunku będącego numerem rachunku polskiego banku. ADM-media s.c. może odmówić wykonania zwrotu na rachunek bankowy w innym kraju bądź innej walucie niż PLN. W takiej sytuacji Abonent zobowiązuje się do wskazania numeru polskiego rachunku bankowego, na który ADM-media s.c. dokona zwrotu środków na rzecz Abonenta.
§ 6. Ceny, Płatności
- Płatności za Usługi realizowane są poprzez wykonanie przelewu na rachunek bankowy wskazany na przesłanej fakturze VAT lub wiadomościach E-Mail potwierdzających złożenie zamówienia w systemie ADM-media s.c., w walucie PLN i kwocie zgodnej ze złożonym zamówieniem.
- Abonent zobowiązuje się do dokonywania wpłat w terminie wyznaczonym na fakturze VAT, przed datą ważności Usługi lub w terminach podanych w wiadomościach wysyłanych przez ADM-media s.c. na adres E-Mail Abonenta, informujących o terminie wygasania Usługi.
- Za datę dokonania płatności uznaje się datę zaksięgowania jej na rachunku bankowym ADM-media s.c. lub datę przyjęcia przez system płatności Online.
- Abonent dokonuje opłat zgodnie z ceną Usługi obowiązującą w chwili dokonywania wpłaty przez Abonenta i wskazaną przez ADM-media s.c. na przesłanej fakturze VAT lub pro-formie, lub zawartą w ostatnim przypomnieniu o wygasaniu Usługi przesłanym przez system ADM-media s.c. na adres E-Mail Abonenta.
- Cena przedłużenia Usługi obowiązuje w okresie jej ważności. Z chwilą wygaśnięcia Usługi, Oferta staje się nieaktualna i ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za wznowienie wygasłej Usługi, która została opłacona po terminie płatności lub po jej wygaśnięciu. ADM-media s.c. informuje Abonenta o wysokości dodatkowej opłaty w Ofercie, lub za pomocą wiadomości wysłanej na adres E-Mail abonenta w sytuacji, kiedy dodatkowa opłata jest wymagana do wznowienia działania Usługi.
- ADM-media s.c. ma prawo do wyłączenia, zawieszenia lub ograniczenia działania Usługi w przypadku braku dokonania opłaty za kolejny okres za daną Usługę, niewłaściwego dokonania wpłaty, w tym nieprawidłowej kwoty bądź w sposób niezgodny z Regulaminem.
- W przypadku płatności po terminie ważności Usługi, Abonent pokrywa koszty utrzymania danych Usługi na Serwerach ADM-media s.c. za dni, w których Usługa była zawieszona z powodu braku płatności. ADM-media s.c. przedłuża tym samym Usługę o opłacony przez Abonenta okres ważności licząc od dnia wygaśnięcia Usługi.
- W przypadku domen, za płatność w terminie ważności domeny uznaje się płatność dokonaną zgodnie z niniejszym Regulaminem i najpóźniej 1 dzień przed datą wygasania domeny. Płatności dokonane w dniu wygasania domeny uznaje się za płatności wykonane po terminie, co może oznaczać konieczność wykonania dopłaty w przypadku kwoty płatności niezgodnej z ceną odnowienia domeny wygasłej.
§ 7. Dane abonenta
- Abonent oświadcza, że podane przez niego dane są aktualne i zgodne ze stanem faktycznym.
- Abonent zobowiązuje się do samodzielnego aktualizowania swoich danych, w tym kontaktowych za każdym razem, kiedy ulegają one zmianie. Abonent może aktualizować swoje dane w dowolnym momencie poprzez Panel Klienta lub przesyłając informację o zmianie na adres E-mail biuro@adm-media.pl.
- Zmiana danych identyfikujących Abonenta, takich jak nazwa firmy, imię i nazwisko osoby reprezentującej, imię i nazwisko Abonenta, numer NIP oraz PESEL wymaga formy pisemnej, wraz z przedstawieniem dokumentów wymaganych przez ADM-media s.c. w celu prawidłowej identyfikacji i autoryzacji Abonenta. Wszelkie dokumenty, wnioski i oświadczenia przesyłane są przez Abonenta drogą elektroniczna na adres E-Mail wskazany przez ADM-media s.c. lub przez udostępniony przez ADM-media s.c. system informatyczny.
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do zmiany danych Abonenta na podstawie pisemnego wniosku w terminie do 14 dni od dnia otrzymania kompletu danych i dokumentów umożliwiających dokonanie zmiany.
- Zmiana danych Abonenta nie skutkuje zmianą danych w rejestrach i systemach operatorów zewnętrznych, jak również zmianą danych dla usług, które zostały zrealizowane przed zmianą danych (np. domeny, certyfikaty SSL). Zmiana tych danych może być realizowana na podstawie odrębnych wniosków i procedur, przewidzianych dla tego typu Usług.
- Przeniesienie praw i obowiązków do istniejących usług na innego Abonenta wymaga przeprowadzenia cesji, na podstawie pisemnego wniosku udostępnionego przez ADM-media s.c. na żądanie Abonenta oraz na zasadach i procedurach wskazanych przez ADM-media s.c..
- W przypadku utraty przez Abonenta dostępu do Panelu Klienta oraz Adresu E-Mail powiązanego z kontem Abonenta, Abonent może dokonać zmiany adresu E-Mail przypisanego do konta zgodnie z ust. 3, § 8.
§ 8. Autoryzacja zgłoszeń
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do odpowiedzi na każde autoryzowane Zgłoszenie Abonenta.
- Zgłoszenie uznaje się za autoryzowane wyłącznie w sytuacji, kiedy zostało ono wysłane na jedno z poniższych sposobów:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres E-Mail biuro@adm-media.pl lub inny wskazany przez ADM-media s.c. jako adres służący do obsługi bieżących Zgłoszeń oraz z adresu E-Mail wskazanego przez Abonenta w Panelu Klienta,
- za pomocą Panelu Zgłoszeń https://helpdesk.adm-media.pl/ przez wysłanie przez Abonenta, bez zalogowania, nowego Zadania.
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zgłoszenia w sytuacji, kiedy nie jest ono poprawnie autoryzowane.
- ADM-media s.c. nie ponosi odpowiedzialności za brak lub niewłaściwą realizację Zgłoszenia w sytuacji, kiedy zostało ono wysłane przez Abonenta w sposób nieautoryzowany.
- Obowiązkowi autoryzacji Zgłoszeń podlegają wszelkie sprawy kierowane przez Abonenta do ADM-media s.c. i związane z działaniem Usług Abonenta.
- W sytuacji, kiedy Abonent nie ma możliwości wysłania autoryzowanego Zgłoszenia, ADM-media s.c. może wskazać inną metodę przesłania Zgłoszenia lub umożliwić Abonentowi zmianę jego danych na podstawie odrębnej procedury.
§ 9. Prawa i obowiązki Abonenta
- Abonent zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zasad i wytycznych opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Abonent zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia danych dostępowych do Panelu Klienta oraz nieudostępnianie tych danych osobom niepowołanym.
- Abonent zobowiązuje się do korzystania z Usługi w sposób zgodny z jej przeznaczeniem.
- Abonent odpowiada na wszelkie działania wykonywane w ramach swojej Usługi, w tym za działania wykonywane przez swoich pracowników oraz inne podmioty, którym udostępnił on swoją Usługę.
- Abonent odpowiada za wszelkie pliki, dane, treści umieszczone na Serwerach ADM-media s.c. w ramach posiadanej Usługi oraz dane przesyłane przez Sieć ADM-media s.c. za pośrednictwem tej Usługi.
- Abonent odpowiada za należyte zabezpieczenie oraz aktualizację oprogramowania zainstalowanego i uruchomionego przez Abonenta w ramach posiadanej Usługi.
- Abonent ma prawo do korzystania z pomocy i wsparcia technicznego ADM-media s.c. w ramach swojej Usługi w zakresie, który został uwzględniony w Ofercie ADM-media s.c. lub w ramach pomocy związanej z bieżącym użytkowaniem Usługi.
- O ile pomiędzy Abonentem, a ADM-media s.c. nie została zawarta odrębna umowa na czas określony, Abonent nie jest zobowiązany do opłacania Usługi na kolejny okres ani informowania ADM-media s.c. o chęci rezygnacji z Usługi po upływie jej daty ważności.
- Abonent oświadcza, że wyraża zgodę na uruchomienie Usługi zgodnie ze złożonym przez siebie zamówieniem przed upływem 14 dni. Tym samym Abonent oświadcza, że rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w momencie uruchomienia Usługi przez ADM-media s.c. na rzecz Abonenta i zgodnie z jego zamówieniem.
- Abonent ma prawo do rezygnacji z zamówionej Usługi i zwrotu wpłaconej kwoty bez podania przyczyny, jeśli świadczenie Usługi przez ADM-media s.c. na rzecz Abonenta nie zostało rozpoczęte i zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.
- Abonent zobowiązuje się do nieuruchamiania w ramach usług na serwerach współdzielonych (Konta WWW) oprogramowania, które w sposób znaczący może obciążać serwery lub łącza ADM-media s.c., w szczególności serwerów gier oraz oprogramowania do transmisji audio/video (np. serwery komunikacji głosowej Team Speak, wideokonferencje, serwery VPN, Proxy, oprogramowanie sieci Peer-to-peer).
§ 10. Prawa i obowiązki ADM-media s.c.
- ADM-media s.c. deklaruje, że posiada możliwości, wiedzę oraz wszelkie prawa do świadczenia Usług zgodnie z udostępnianą na swojej stronie Ofertą.
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do starannego wykonywania świadczonych Usług na rzecz Abonenta.
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Usług Abonenta zgodnie z Ofertą.
- ADM-media s.c. odpowiada przed Abonentem do kwoty nie większej niż kwota wpłacona przez Abonenta za dane zamówienie lub ostatni okres rozliczeniowy.
- ADM-media s.c. nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z Usługi przez Abonenta.
- ADM-media s.c. nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku zawieszenia Usługi Abonenta, jeśli zawieszenie Usługi nastąpiło z winy Abonenta.
- ADM-media s.c. ma prawo do obciążenia Abonenta kosztami Usługi zgodnie z Ofertą za okres, w którym Usługa była niedostępna lub zawieszona z winy Abonenta.
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia działania Usługi Abonenta w sytuacji, kiedy jej działanie może doprowadzić do awarii serwerów, systemów, sieci lub urządzeń ADM-media s.c..
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia działania Usługi Abonenta w sytuacji, kiedy jej działanie wpływa negatywnie na działanie Usług innych Abonentów lub uniemożliwia prawidłowe i bezawaryjne świadczenie Usług przez ADM-media s.c..
- Decyzję o zawieszeniu, ograniczeniu lub rodzaju nałożonych ograniczeń na Usługę klienta podejmuje Administrator ADM-media s.c. na podstawie bieżącej sytuacji i w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Usług wszystkich Abonentów, Usług, serwerów, sieci, systemów i urządzeń ADM-media s.c..
- W przypadku zawieszenia lub ograniczenia Usług Abonenta, Administrator niezwłocznie informuje o tym fakcie Abonenta wraz ze wskazaniem przyczyny i rodzaju wykonanych czynności, związanych z działaniem Usługi Abonenta.
- Administrator zobowiązuje się do zdjęcia wszelkich nałożonych ograniczeń z Usługi Abonenta na jego żądanie oraz w sytuacji, kiedy przyczyna problemu już nie występuje i zdjęcie ograniczeń nie zagraża prawidłowemu funkcjonowaniu systemów ADM-media s.c.. Abonent na żądanie Administratora zobowiązuje się do wskazania kroków i czynności, jakie wykonał w celu rozwiązania w/w problemu.
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, uruchomienia Usługi lub jej natychmiastowego wyłączenia w przypadku:
- kiedy dane podane przez Abonenta są nieprawidłowe, nieprawdziwe lub zachodzi uzasadnione podejrzenie co do ich prawdziwości, kiedy zachodzi uzasadnione podejrzenie co do wykorzystania Usługi przez Abonenta w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami Prawa,
- kiedy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Usługa może być wykorzystywana w sposób szkodliwy dla ADM-media s.c., innych Abonentów lub użytkowników sieci Internet,
- kiedy Abonent w przeszłości naruszył Regulamin lub działał na szkodę ADM-media s.c. bądź innych Abonentów,
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do żądania przesłania przez Abonenta dokumentów potwierdzających prawdziwość danych podanych przez niego w Panelu Klienta w sytuacji, kiedy zachodzi podejrzenie, że dane te mogą być nieprawdziwe. O rodzaju dokumentów potwierdzających dane decyduje ADM-media s.c..
- ADM-media s.c. zobowiązuje się do zachowania danych Usługi przez okres 30 dni od dnia wygaśnięcia Usługi.
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do udostępnienia Usługi Abonentowi lub danych znajdujących się na Usłudze wyłącznie w przypadku, kiedy Usługa jest opłacona i aktywna.
- ADM-media s.c. zastrzega sobie prawo do nieodwracalnego usunięcia Usług i wszystkich powiązanych z nią danych po upływie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia ważności Usługi.
- ADM-media s.c. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z usunięcia bądź utraty danych nieopłaconej lub nieaktywnej Usługi.
§ 11. Gwarancje
- ADM-media s.c. udziela gwarancji na dostępność Usług zgodnie z Ofertą zamieszczoną na stronie https://adm-media.pl lub na podstawie odrębnej Umowy zawartej z Abonentem.
- Gwarancja dostępności (SLA) określa współczynnik procentowy czasu w skali roku, w jaki Usługa będzie dostępna dla Abonenta. Przykładowo, SLA 99,80% oznacza, że Usługa może być niedostępna przez nie więcej niż 17,5 godziny w ciągu pełnego roku kalendarzowego lub rozliczeniowego.
- Poprzez niedostępność Usługi rozumie się całkowity brak jej funkcjonowania z więcej niż jednej lokalizacji zewnętrznej i przez minimum 1 minutę (np. brak odpowiedzi z serwera WWW ADM-media s.c.) oraz wynikający z nieprawidłowego działania serwerów, sieci bądź systemów ADM-media s.c..
- W czas niedostępności Usług wliczane są wszystkie przerwy związane z działaniem tych usług, wliczając w to awarie sieci, systemów, urządzeń ADM-media s.c., jak również planowane prace techniczne przeprowadzane przez ADM-media s.c..
- W przypadku niedotrzymania warunków gwarancji (SLA), Abonent ma prawo do rozwiązania Umowy zgodnie z § 3 lub żądania przedłużenia ważności Usług na koszt ADM-media s.c. i o okres dwukrotnie dłuższy niż czas niedostępności Usługi w danym okresie rozliczeniowym.
§ 12. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie https://adm-media.pl/regulamin.
- O zmianach w Regulaminie ADM-media s.c. będzie informował na stronie https://adm-media.pl/regulamin i/lub drogą elektroniczną, poprzez wysłanie takiej informacji na adres E-Mail abonenta.
- W przypadku zmiany Regulaminu w trakcie trwania opłaconego okresu Usługi Abonenta – nowy Regulamin wchodzi w życie z chwilą opłacenia Usługi przez Abonenta na kolejny okres lub złożenia kolejnego zamówienia/przedłużenia przez Panel Klienta.
- Wszelkie komunikaty i informacje dotyczące świadczonych przez ADM-media s.c. Usług, w tym związanych z prowadzoną Ofertą, będą wysyłane do Abonenta na adres E-Mail, który wskazuje on w swoim Panelu Klienta. Wiadomość wysłaną na taki adres E-Mail uznaje się za dostarczoną w chwili wysłania przez ADM-media s.c.. ADM-media s.c. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości w wyniku błędu Abonenta, podania nieaktualnego lub nieprawidłowego adresu E-Mail bądź innych problemów występujących po stronie serwerów pocztowych bądź urządzeń Abonenta.
- Abonent oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji Usług zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Polityką Prywatności zamieszczoną na stronie https://adm-media.pl/o-nas/polityka-prywatnosci/.
- Abonent wyraża zgodę na otrzymywanie od ADM-media s.c. informacji, komunikatów, zarówno drogą elektroniczną, jak i telefoniczną, związanych z bieżącym działaniem Usług opłaconych przez Abonenta i związanych ze sprawami technicznymi oraz rozliczeniowymi, w tym między innymi takimi jak przypomnienia o terminach płatności, komunikaty dotyczące przeprowadzanych prac technicznych w sieci i na serwerach ADM-media s.c. oraz informacje o istotnych zmianach w działaniu tych Usług.
- Wszelkie spory pomiędzy ADM-media s.c. i Abonentem rozstrzygane będą przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby ADM-media s.c..
- W sprawach nieunormowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Data publikacji: 2024-10-28