Nasz klient postawił przed nami zadanie polegające na współtworzeniu nowej marki - od projektu nazwy (naming) przez identyfikację wizualną, aż do projektu strony internetowej. Centrum Monitorowania Mienia to nowa usługa na rynku monitoringu CCTV wypełniająca lukę, która nie była do tej pory rozpoznana.
Realizacje
Zobacz co zrobiliśmy
- Opera Lubelska - nowa strona - jeszcze więcej pozytywnych wrażeń
Co gramy? To pierwsze pytanie jakie słyszy nasz Klient w słuchawce. Stąd przemianowanie zakładki Repertuar właśnie w Co gramy. Czyli zaczęliśmy się od słuchania użytkowników.
- System szybkiego ofertowania dla kontrahentów BMB - sieci salonów samochodowych
Możliwości ADM-media w zakresie programowania są mało znane naszym Klientom. Staramy się o nich mówić przy okazji spotkań. Doskonałym przykładem było spotkanie z przedstawicielami BMB Sp. z o.o., którego tematem miała być nowa strona internetowa. Podczas rozmów bardzo szybko okazało się, że dość palącą potrzebą jest wykonanie sprawnego systemu ofertowania dla sieci salonów samochodowych wraz z modułem ofertowania po stronie BMB.
- Fundacja Kocia Dolina - zmiany w UX, szybsze otwieranie się nowej strony www
Fundacja zajmująca się pomocą kotom porzuconym i chorym. Organizacja Pożytku Publicznego - Fundacja Kocia Dolina w Inowrocławia.
- Strona internetowa GORNER.pl - producent olejów technicznych
Zaprojektowaliśmy nową stronę internetową z systemem zarządzania treścią klasy CMS. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO).
- Serwis internetowy ruchspoldzielcow.pl - spółdzielczość w nowoczesnym wydaniu
Zaprojektowaliśmy nowy serwis internetowy stanowiący platformę informacyjną o nowym wymiarze spółdzielczości.
- Blog Goodmanners.pl - dobre maniery do poczytania
Zaprojektowaliśmy blog z systemem zarządzania treścią klasy CMS.
- Wortal RPO WL
Klient zamówił wortal informacyjny, który jednocześnie będzie oszczędzał czas pracowników potrzebny, by odpowiadać na liczne, powtarzające się pytania. Wortal musiał też spełniać funkcję skutecznego i szybkiego narzędzia marketingu dla produktu, jakim jest dotacja, oraz promować wśród mieszkańców Lubelszczyzny efekty wdrażania projektów dofinansowanych z UE.