Nowa marka Centrum Monitorowania Mienia z przejrzystym serwisem www | ADM-media

Przeskocz do treściPrzeskocz do menu

Nowa marka Centrum Monitorowania Mienia z przejrzystym serwisem www

  • CMS
  • SEO
  • Projektowanie graficzne
  • Identyfikacja wizualna

Misja

Nasz klient postawił przed nami zadanie polegające na współtworzeniu nowej marki - od projektu nazwy (naming) przez identyfikację wizualną, aż do projektu strony internetowej. Centrum Monitorowania Mienia to nowa usługa na rynku monitoringu CCTV wypełniająca lukę, która nie była do tej pory rozpoznana.

Realizacja

Rozpoczęliśmy od jednoczesnego współtworzenia nazwy oraz poszukiwania domeny (new gTLD). Proces ten nastąpił po wykonaniu dogłębnego briefu oraz po kilku rozmowach z Klientem. Poznaliśmy produkt i identyfikując się z grupami docelowymi staraliśmy się znaleźć jak najlepszą formę dla sugestywnego sygnetu. Powstała tarcza o charakterystycznym wyglądzie, zawierająca dwie litery "M" zawarte w nazwie. Wcześniej opracowana nazwa otrzymała formę łatwo wymawialną i kojarzącą się mocno z potrzebami potencjalnych klientów. W pracach nad serwisem www oddaliśmy główne cechy usługi, prezentując ofertę dla każdej z grup docelowych osobno. Usługa, mogąc mieć tak wielu odbiorców, potrzebowała wielu, osobnych podstron informacyjnych z prostym CTA (ang. Call To Action - wezwanie do działania). Takie rozwiązanie dało w przyszłości możliwość indywidualnego kształtowania oferty do każdej z grup docelowych. Ostatecznie serwis www powstał w wersji z kompletnymi informacjami o usługach, w pełni responsywnymi stronami oraz zoptymalizowany pod wyszukiwarki (SEO). Umożliwiło rozpoczęcie prac zmierzających do pozycjonowania i SEM.

Zobacz stronę

    • Centrum Monitorowania Mienia logo i strona główna

    Data realizacji:

    Wróć do realizacji