Oferta naszego Klienta to innowacyjny produkt dla branży transportowej oraz ochrony mienia. Cechy produktu sprawiają, że jest on mocną alternatywną dla licznych produktów o podobnych funkcjach. Od samego początku uczestniczyliśmy w procesie tworzenia koncepcji marketingowej.
Marketing nowych produktów
Standardowo zaczęliśmy od opracowania nazwy samej marki oraz poszczególnych produktów (naming). Jednocześnie wybraliśmy domenę o dużym potencjale w SERP, innowacyjnym charakterze oraz dobrze oddającej główne cechy produktów. Po niedługiej przerwie wróciliśmy do właściwych prac nad stroną internetową. Ponownie przepracowaliśmy dostarczone nam informacje o produktach. Powstało drzewo strony oraz podział na branże i poszczególne produkty. Każdy z produktów otrzymał osobny logotyp wraz z opisem w trzech wersjach językowych. Istotne było też podanie informacji, że produkt rozwijany jest w Lublinie i ma związek ze światłowodem. Cechy produktów oraz gotowe rozwiązanie w postaci systemu spowodowały, że dość szybko dobraliśmy odpowiednią, domenę (fiber.camera) oraz stworzyliśmy identyfikację wizualną serii produktów i podział branżowy. W następnym etapie powstały makiety serwisu i projekty graficzne.
Efekt
Produkty z serii fiber.camera to innowacyjne rozwiązania dla monitoringu, udoskonalone na bazie wieloletniego doświadczenia. W efekcie prac z Klientem (spotkania) stworzyliśmy pełną koncepcję i naming produktów oraz stronę internetową w trzech wersjach językowych podłączoną do systemu zarządzania treścią Alice CMS.